De beste prijzen al gezocht en verzameld! Dat scheelt €EUROS!


De nieuwe regels van social media  boeken

De nieuwe regels van social media

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten. De nieuwe regels van social media biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek is voorzien van de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube. Daarnaast biedt het een stappenplan om de kracht van internet te gebruiken: direct communiceren met klanten, verkoop stimuleren en online zichtbaar zijn. 'Het internet gaat niet... tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending

Titel: De nieuwe regels van social media

Auteur: David Meerman Scott

ISBN: 9789089650696

EAN: 9789089650696

Ean: 9789089650696

Sku: 9789089650696

Bezorgtijd: 3 werkdagen

Bezorgkosten: 0.00

Prijs 29.90

Bekijken in de winkel »


De nieuwe regels van social media koop je o.a bij







Kopen

Alle boeken van alle winkels!

Welkom bij de boekhandel24! Wij zijn aangesloten bij de vele betere online boekenwinkels gespecialiseerd in de verkoop van nieuwe en gebruikte boeken. Wij tonen jou de nieuwste boeken tegen de beste prijzen!

Doorzoek boekhandel24 op isbn of titel van het boek en vindt de goedkoopste boekenwinkel!